Hemma i vardagen igen

Oj, Det var inte igår jag skrev ett blogginlägg. Ska försöka bli ändrning på det nu. Har helt enkelt varit för fint väder för att dega framför datorn och dessutom har jag haft fullt upp. HEMMA IGEN är jag i alla fall *tyvärr*. Vilken underbar vecka jag och Erika hade. Precis som vi hade tänkt. Sena nätter och mycket dricka. Har aldrig druckit så jäkla mycket öl i hela mitt liv. Ett stort 1l ölglas som blev påfyllt lika snabbt som det tog slut. Bra sätt att tjäna pengar på.. San Fransisco får stå för det godaste på ett ställe som blev mitt och Erikas Favorit. Två urgulliga kusiner som ägde det plus att vi träffade Holländare där. Penssionärer är ju trots allt mycket roligare ibland. Hur som helst, jag blev lite halvkär i Monte Gordo. Plus att Karlis finns där. Finns inte många människor som han. UNDERBAR helt enkelt. Just därför känner jag att jag måste till Portugal igen. Kanske i början av Juli vid semestern eller iväg med Sara till Alanya? Bestämma mig måste jag göra snart iaf. Synd att hon som har hand om pengarna osv inte är hemma. Resten av Familjen är i Paris. Riktigt skönt att komma hem själv och bara göra precis vad man känner. Hög musik och vara sådär lite slarvig helt enkelt. Blir ju också mycket bättre när man snart har sommarlov!! Som jag har längtat... 


                                 


Och SVERIGE VANN. Lyfter upp mitt humör lite. Fan jag är less..

Kraam!


Kommentarer
Postat av: Kigongo

Jää :D haha

2008-06-11 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0