ÄNTLIGEN hemma

ÄNTLIGEN hemma.. Har feting ont i mina små stackars tår. Har nog beställt en storlek för liten till arbetsskorna, eller så är det en vansak! :D Jobbade första passet på egna ben idag och har faktikst gått över min förväntning. 6,5 timme, men ändå ganska kul! De andra tjejerna och grabbarna verkar riktigt gulliga (at least, almost everybody) Glad att det börjar bli så ljust ute, men så svårt att vänja sig vid det. Vaknar aldeles för tidigt.. Så nu är jag trött..

Blir det bara att sega sig framför Let´s Dance och datorn ikväll.. Tony är ju lite halvhet måste jag säga. Hade inte sagt det för ett halvår sen. Förmodligen hade han inte varit något annat är just Sveriges Speedwayförare i mina ögon..

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0