bad dreams

Sova länge var vad jag sa igår. Men, som vanligt eller i alla fall som ofta annars så ringer en lite "snorunge" ner och väcker en. De sämsta man någonsin har kunnat uppfinna. Tvillingtelefoner :D. Men gör egentligen inte så mycket. Kom i säng tidigt igår och känner mig lagomt utvilad just nu. Ska snart in till stan med Pierre och sola lite, sedan ikväll blir det att umgås med Linda och Nina. Och jag är mer än festsugen. Dansa vill jag göra. Vicka på höfterna med andra ord! ;D

image210image211
Really, Really like!

Haft dåliga drömmar inatt. Jag som nästan inte tänkt något alls på det nu på slutet. Sen träffar det en så plötsligt. För jag har fortfarande inte insett, eller förstått. Vi låg på en madrass inne på mitt rum. Låg och pratade och mös. Du var ledsen för att din bror hade dött. Vi lyssnade på en speciell låt. Dust in the wind heter den. En annan kille kom in som inte fick veta våran lilla hemlighet. Att VI var en hemlighet. I min dröm alltså.
Sen vaknar jag (på riktigt) för att kissblåsan är full till 1000. Och då inser jag efter ett tag att det inte var din bror som var borta utan att det var du.´

Läskigt...

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bär klänningen bäst? Britney, Sofi eller Geri? gå in i min blogg och berätta! :)

/ LOJS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0