Blev som sagt lugnet före stormen

Har precis grejat lite här. Håller på med ett rum här hemma. Och mina armar är helt döda. Till och med jag känner mig helt död. Blev precis som jag skrev tidigare. Lugnet före stormen. För nu börjar den där ångest känslan komma krypandes igen. Skolan börjar, jag vill ha extra jobb. Och oja, jag har jäkligt mycket ångest över att jag inte lyckats hitta något sådant än. Men tänker inte ge mig förrän jag sitter här och skriver ett inlägg om att jag har ett jobb, det är säkert! :D Nej nu måste jag pigga upp mig.

 
King Africa - La bomba får stå för uppiggning. Skruva upp den på hög volym sen är jag på bra humör igen! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0