Efterlängtade helg

Äntligen en efterlängtad helg. Den här veckan har varit otroligt seg. Sitter med Linn vid min sida och lyssnar på Friday I´m in love, och disskuterar lite sexuella saker. Vilket man aldrig får nog av.
Helgen kommer att bestå väldigt mycket av min Nina. Idag en sväng på kupolen och käka. En annan sak som ska ske där också men vill inte säga något i förväg. ;D Utan det får bli senare.. Bara att hoppas. Så som jag har längtat.
Är även avundsjuk på syrran som åker iväg med han som ska föreställa min biologiska pappa på en weekend och kollar på fotboll. Allvarligt kommer jag aldrig förstå! Blä, jag blir bara så fruktansvärt förbannad. Ibland tänker jag ett jävla as. Andra stunden bara saknad men ändå. Inget blir ju någonsin som förrut. Nej ett svin passar nog bättre för mina känslor!

Men återgå till vårat lilla ballongprjekt. (kommer aldrig få den att lyfta!).

Njut av helgen. Det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!
Nu har jag dragit igång min andra bloggtävling, ett supersnyggt halsband står i potten, tävlingen avslutas nästa fredag, 14/3. Länk till tävlings inägget:http://faaanys.blogg.se/1204911186_bloggens_andra_tvling.html#comment
Lycka till!

2008-03-07 @ 19:24:03
URL: http://www.faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0