En vanlig Tisdag i Mars

Då var man hemma efter en sväng med Jenny på stan. Hittade lite smått och gott, som jag blev väldigt nöjd med. Bland annat ett par skor (älskar verkligen skor!!), linne, örhängen osv. Träffade även på Niclas som man inte sett på länge. Faktikst inte sen i somras. Alltid kul att träffa gammalt folk. Hade tänkt att ut och springa en vända nu. Nyss käkat och är väldigt trött. Men, får som sagt låta den där maten smälta och sedan tvinga mig ut i kylan :D

Nya kurser valda till 3:an. Psykologi B, Psykiatri, Webbdesign och det tredje kommer jag och mitt virríga huvud inte ihåg vad det heter ;D . Usch, jag ser skolan som ett enda hinder just nu. Jag vill jobba, tjäna pengar och ut och resa. Men kan ju inte säga att jag inte trivs. För de flesta i klassen trivs jag väldigt bra med!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Etik o livsfrågor...FEST NÄSTA TORSDAG

2008-03-04 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0