Ett litet snabbt inlägg

Söndag, och i pausen av en lite halvstörd film. Får skriva ett litet snabbt inlägg. Varit in och firat Astrid som fyller 50 idag. Så underbara grannar! Sett ett ganska avgörande vasalopp. Usch jag hatar när någon vinner överlägset. Liten spurt på slutet och när nästan nackhåren reser sig. Då är idrott som roligast!
Nej nu har nog tiden gått. Ska ta med mig en pirog upp till Jeppe och fortsätta se filmen..


                                       
Detta vill jag ha!! Tänk den rosa tubklänningen till en gyllenbrun hy...

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Linda

ah gyllenbrun hy skulle jag inte vilja påstå att hon hade iallfall :P men klänningen var jätte fin!

2008-03-02 @ 22:55:54
URL: http://www.lahlzen.blogg.se
Postat av: Elina

nej blekare än blekast

2008-03-02 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0