Ett spel som gör fan så ont

The thing is.

You are not makeing something better.

The thing is.

I will never understand the way you are. ´

Måndag, vilket innebär ny dag och nya möjligheter. Ett måtto jag ska leva efter hädan efter. Ny dag nya bekymmer? Typ så det är. Alltid någon ny skit att knaga sig genom. Men sen kommer ju de där dagarna då man bara svävar. Och det är precis vad man lever för. Dagarna då man är bland molnen.
 Ännu mer snö som har kommit under natten. Kan inte bli mer än besviken. Vårkänsla är vad jag vill ha. Men det kommer. soon, soon. Ledig fram till Torsag är jag också, sen har man lov igen. Det behövs ledighet just nu. Har grejer att göra hemma. Men, en skola med massa bekanta ansikten. Nej, tack. Inte just nu.

Täcket över huvudet och pumpa musik för fullt så man inte hör annat än just det, är vad jag säger Ja tack till just nu..

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0