I believe I can fly

Sitter här med väskan i knät och alvedonen vid sidan. Får hoppas det går över, för alkohol och alvedon är ju som sagt inte sådan bra kombination. ;D Sitter och lyssnar på Rihanna Please don´t stop the music (remix). Får aldrig nog av den! Sugen, festsugen är vad jag blir! Morgonen började ju lite kul. Fick sitta på en buss i en halvtimme längre pga av en annan buss som tydligen hade pajat mitt på vägen. Många svordomar som for i huvudet då. Tur att det var idag då för jag är på sjukt bra humör.

"I believe I can fly"

Precis så känner jag just nu. Plus att jag såg nyss att min Linn har ringt, vilket innebär att hon har kommit hem från Thailand. Nu kommer även jag att känna mig blekare än blekast. ;D Jag blir glad. Äntligen min ängel på andra sidan hemma..

Ikväll ska vi ha kul med mycket fult snack och roliga komentarer. 
Evy: Vad ska du ha på dig ikväll Linn?
Linn: K*k..

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0