Imorgon är en annan dag

Har spenderat dagen med bland annat lite löpning och promenad med grannen min. Linn. Så otroligt skönt att röra på sig! Nu har jag bestämt mig att träningen ska tas på allvar. Ska träna upp min kondition nu på riktigt. I och för sig. inte så bra kombination med att festa. Ska nämligen in till Falun snart och festa med syrran. Ska bli kul! Men, lite omväxling av nytta och nöje måste man ha. Annars funkar det inte. Inte för mig. Är ju inte den typen som springer ute varje helg annars heller så. :D Tomorrow is another day, eller vad ska man säga.

Nej nu ska jag snutta färigt på min lilla drink, och fixa färdigt det sista.

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0