Long, long time ago

I skolan just nu. Ingen lektion men arbete som måste bli gjort. Har fått veta  mina handledningsdagar nu, och kommer tydligen inte bli förräns under Påsklovet. Känns faktikst ganska skönt. Det enda negativa är att jag måste ta farväl av mina naglar nu eftersom att dom måste vara korta. Kan inte minnas sist jag hade så korta naglar. Nu har jag inget att riva med ;D Känns även skönt att jag kommer ha Sara som introduktionsledare. Jäkligt skönt måste jag säga. Eller rättare sagt tryggare. Och idag ska jag träffa Martin som  jag inte sett på 3 år. Kommer från Uddevalla och ska stanna till i Blge i ungefär 40 minuter innan han ska med nästa tåg. Tydligen praktik i Sälen.! Trevligt att se han efter så många år :D

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0