påsklov

Efter cirka 4 timmars matte så känns hjärnan lite halvt borta. Matte D. Ingen höjdare. Faktikst en riktig riktig pina. Men, jag och Evy har lyckats ganska bra ändå. ;D Får hoppas i alla fall. Och nu är det lov! En veckas lov med jobb, vänner, träning och andra roliga grejer. Ska snart iväg till syrran och hälsa på lite, sen ta bussen vidare hem. De andra ska ut idag, så blir väl rätt lugnt för mig eftersom att jag inte ska med..

En annan version av Jason Mraz I´m Yours... Den påminner mig och sommar. Förra året när jag och Nina satt och lyssnade på den plus andra låtar innan det var dags att bege oss till peace and love. Rättare sagt så får jag en sommarkänsla. Försvinner dock lite när kalla vindar flåsar mig i nacken.. Bort!!

Nej nu ska jag försöka slita mig härifrån, säga hejdå till de andra och pallra mig på samma gamla vanliga väg.. *suck*


Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0