Regnit värre

Regnit värre. Jag hatar verkligen regn. I alla fall när man fixar sig på morgonen och känner sig ändå som en skata när man väl kommer till skolan. Haha ja vilka jäkla problem man har!  Och nu kan jag ÄNTLIGEN skriva att jag har fått ett jobb. Är så sjukt glad för det. Allt känns lite bättre. Mina sommarplaner rättare sagt. ;D  Ska på introduktionsmöte idag, sen får jag se när första handledningsshiftet är. Så nu kommer troligen livet bli jobb och skola. Bra med jobb och pengar, mindre bra med skolan. Är trött på den. Trött, trött och åter trött.
Och datorn är på lagning nu. All jäkla elektronik idag krånglar bara. Varför? I alla fall när det finns en som heter Elina Sjöström som är ägare . ;D Fan för det!

Nej nu måste jag lämna datorn och göra Evy sällskap...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ooh, som du har letat! Vad blev det för jobb?
Pusss :D

2008-03-11 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0