Vad lat man blir

Vad lat man bli så fort rutinerna om att gå upp i tid och få mycket gjort blir rubbad. Så känner jag just nu i alla fall efter att ha varit borta från skolan tre dagar. Men, imorgon är det dags att gå upp tidigt igen. Tråkigt att säga, men det behövs. Ska snart väcka mamma som sover efter att ha jobbat natt, och sen ska jag klä på mig kläderna och springa ut till bussen. Ska in till stan en vända med Linda. Undra hur länge till man kommer vara beroende av dalatrafik? haha. Får hoppas körkortet sitter i handen så fort som möjligt sen i alla fall. Känner mig ganska desperat efter det och har gjort ett tag. Men men. Har man inte åldern inne är det bara att försöka leva efter det.. 

Medan jag sitter och lyssnar på Brown eyed girl Som gör mig glaaad... Känns faktiskt lite riktad till mig. ;D

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0