Yesterday all my troubles seemed so far away

En sådan jäkla kul gårdag. Blev inte Falun som det var tänkt från början utan blev Borlänge istället. Förfestade hos en kompis till Dalia. Skitsnygg lägenhet. Precis som man själv skulle vilja ha den. Luftig. Senare skulle de andra in på krogen och det var tänkt att jag så vackert skulle åka hem eftersom att jag troligtvis inte skulle komma in. Men det roliga var att jag kom in! Så det var ju trots allt värt att testa. :D Riktigt riktigt kul hade jag i alla fall. Desto mindre kul att jag känner mig som en seg kossa just nu. En lång promenad är vad man skulle behöva..

image216
Bild på mig och min käraste syster. Vad skulle jag göra utan henne?

Och ja. Nu är det dags att ta tag i vissa saker. Landa med båda fötterna på jorden och inte göra om samma misstag igen. Ett försök till aldrig..

Kommentarer
Postat av: Linn

Oh, kom du in på s2? ;D NICE

2008-03-16 @ 17:46:09
Postat av: Elina

Linn; Yes mamma :D

2008-03-16 @ 18:05:58
Postat av: Linn

Haha vad nice :D Tog de inte leg? Vare kul?

2008-03-16 @ 19:38:47
Postat av: Elina

Linn; Jo, dom tog det. men hade inget och kom in ändå. :D skitkul!

2008-03-16 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0