Big feet

                image310
Satt inne på HM idag och väntade på Jenny. Kom på mig själv att jag satt och stirrade på ett par fötter genom provhyttens glipa. Inte vilka fötter som helst utan en tjej med världens big feet. Jag tycker det är äckligt.. Kvinnor med stor stora, plåstriga & torra fötter. Små och gulliga ska de vara, eller propotioneliga med kroppen. Men dom där. Herregud säger jag bara. stackars tjej..

Idag köpte jag min efterlängtade vita klänning. Längtar tills jag får använda den! Vill ha den med till Portugal, men nej den ska inte invigas då.. Annars har jag gjort ngt idag jag vore ha gjort för ett år sedan. Ska försöka att aldrig mer sätta mig i den sitsen. Riktigt jävla obehagligt rent ut sagt. Då är det bättre att inte slarva!! Jag ska aldrig mer slarva. Det lovar jag mig själv...

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0