I sällskap med de som tillhör något av det bästa jag har

Grillat, spel, lite alkohol och mina tjejer. Vi hade trevligt igår. Tog lite senare en sväng till Gimmen.. En rolig liten parvel till djur och Foppa på fyrhjulingen får stå för kvällens skratt.. :D Det är såna här stunder när man endast umgås med sina närmaste som man inser hur glad man är att dom finns..  

image284

Jag skulle kunna klättra på väggarna just nu. Har så otroligt tråkigt... Jenny min going ring, ring.. Vill spendera ett tag i luren..

Kraam!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Djuret och foppa får stå för kvällens underhållning. Hahahahahah fan va jag skrattar nu!

2008-05-04 @ 11:20:47
URL: http://www.lahlzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0