Fastnat

Pratade med Jenny i tele för ett litet tag sedan. Då drabbades jag av ett enormt skrattanfall när jag berättade om att jag fastnade i en bussdörr idag. Det där är nämligen min humor till 1000! Egentligen är jag jävligt elak ibland. Men sånt kan inte jag hjälp.


  • Någon som halkar i sin brådska till bussen
  • Någon som ramlar av cykeln
  • Någon som går in i något
  • Någon som för konstiga ljud för sig

Lite exempel på min humor ,men på en normal nivå. Skulle någon halvt slå ihjäl sig så tycker jag ju självklart inte att det är riktigt lika kul. Hädan efter ska jag i alla fall se mig för innan jag kliver in genom en bussdörr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mouahahaa! skadeglädje är den bästa glädjen!

2008-11-19 @ 22:46:28
Postat av: Martin!

och det var jag som skrev den ja :)

2008-11-19 @ 22:48:11
URL: http://wenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0