Shine on

Det är precis vad jag ska forstätta göra..

Gårdagen var verkligen jättemysig. Vi var några tjejer (och Klaras man ;D) som blev bjudna på god välkomstdrink, mat och efterrätt hemma hos Jenny. Kände ingen annan än henne, men de andra tjejerna var verkligen jättetrevliga. Maten bestod av potatissallad med saffransmak (lite annorlunda men jag gillade det), kyckling, sallad och bröd. Efterrätten var en asgod chokladtårta. Jag som inte hade tänkt gått ut slutade ändå på S2 och senare i samma säng som Erika.. 
       

Igår körde jag på det lockiga


Födelsedagsbarnet som skär i sitt bakverk ;)


Lite folk


Än en gång Grattis Jenny och tack för igår. Nu ska jag sova och då menar jag väääldigt länge!. Är lycklig över att mina måndagar tycks fortsätta vara mina lediga måndagar.

Kommentarer
Postat av: evy

är det du som dricker ölen ? ;)

2008-11-17 @ 15:13:37
Postat av: Elina

Evy : Självklart, vilken tjej skulle annars göra det? haha

2008-11-17 @ 18:08:54
Postat av: Anonym

Haha, var ett tag sen jag var in på din blogg nu. Bra att du hade skoj prutten! Tack för presenten igen! ;D Såg ett tidigare inlägg om dina planer på present, haha! See you later alligator! Pussis :)

2008-11-20 @ 22:18:21
Postat av: Jenny

just ja, jag glömde skriva namn nyss. Men du förstår nog att det var jag :P

/ Bennybus

2008-11-20 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0