Hej, kom och sätt på mig

Det där med att kunna snooza är farligt. Jag tänkte vara duktig och åka till skolan och få lite skriftliga arbeten klara som jag har liggandes. Klockan ringde tjugo i sju och det slutade med att jag gick upp vid tolv. I´m proud! Var även in till stan idag. Tänkte kika efter något att ha på sig när vi ska fira Linda som fyller snart. Hittade en svart klänning med spets vid axlarna. Men, tyvärr så har jag tröttnat lite smått på svart så nästa vecka ska jag försöka hitta något annat. Lila kanske!? Det är snyggt. Lämnade även ut CV idag. ÄNTLIGEN! Ska fortsätta med det. För jag vill hitta ett nytt jobb. Jag ska hitta ett nytt jobb!



I
bland är det så jäkla skönt att kunna kolla på gamla bilder och ställa sig själv frågan. Hur F*N kunde jag ha det där på mig? Hej, kom och sätt på mig? Skulle aldrig i hela mitt liv kunna ha sådan uringning, eller sådan genomskinlig klänning idag...Börjar man bli vuxen? haha

Kommentarer
Postat av: Fanny

Söt du är!

Vad händer i helgen då? :D

2008-11-21 @ 19:21:30
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0