Skönhet kommer inifrån!?

Kom hem för ett litet tag sen. Spenderade gårkvällen inne i stan med Therese och Erika. Var även förbi farmor och farfar en sväng. Alltid lika kul att höra om farfars tok som han har varit med om i sin uppväxt. Hade hur som helst en trevlig gårdag och ikväll ska jag bara ligga hemma för mig själv, äta god mat och möla en massa choklad! Men, innan dess ska jag ta tag i lite städning. Jag kan faktikst erkänna att jag  har sett fram emot den här dagen när jag inte har ett skit planerat..


Nyvaken och tråkigt. Visst är man en skönhet. haha

Ni får ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Martin!

Hörru, vart är luggen? =)

2008-11-22 @ 21:46:31
URL: http://wenkan.blogg.se/
Postat av: Elina

Martin: Luggen den finns där Martin! Inte tröttnat riktigt än.. ;)

2008-11-23 @ 16:50:15
Postat av: Fanny

Det har min också :D

Åh, tycker du? Haha tack! Håller kaske inte riktigt med ;P

2008-11-23 @ 20:01:31
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0