Amy Macdonald

Med sin This is the life, ska man ju alltid ha på högt ljud och sen är humöret fin fint!

Idag har varit en bra dag. Hade bad dreams inatt, och en obehaglig känsla när jag vaknade. Tur nog försvann den när man kom till jobbet. Tacka vet jag vissa prickar där som faktikst lyckas med att få arbetspasset att bli någonlunda bra!
Fredagen fick vi riktigt god mat och efterrätt hos Lisa. Var trevligt att bara sitta och umgås. Vi är alla så olika men ändå blir det sådan bra mix av det hela! ;D Sov sedan över hemma hos Evy som var gullig och skjutsade mig till jobbet igår morse..


















Nu ska jag upp till mamsen, dricka lite kaffe och snacka lite skit!

Kommentarer
Postat av: B*

Fin blogg du har, kolla gärna in min & kommentera lite

2008-10-19 @ 18:02:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0