Även jag var tvungen

Även jag var tvungen att kopiera teckningen av oss 10 i rummet från Evy. Något att pryda våra tråkiga vita väggar med. Det roliga är att hon verkligen har lyckats med person+stil! Eller vad tycker ni? ;D
Har tidigare varit ut och sprungit en sväng med Linn och sedan grävt ner mig i denna jäkla Bi B. Visst, jag tycker det är riktigt intressant. Men upplägget av kursen får den att sjunka ganska långt ner.. Fy på Johan!



Imorgon ska jag ta tag i en sak, för jag vill ha en liten förändring i mitt liv just nu.


Kommentarer
Postat av: Jenny Lacis

Haha :) Fin bild! Vem ska föreställa dig Elina? <3<3

2008-10-17 @ 14:31:08
Postat av: Elina

Jenny: JA visst är den lite rolig :) Den till vänster är ju tänkt att vara jag. syns inte det? ;D

2008-10-17 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0