Bullshit

Jag lider av sånt där ena stunden glad&lättad, andra stunden arg&bekymrad humör just nu. Därför är jag lättirriterad. Tjejer måste vara några av de mest patetiska varelser på denna jord. Kollar på andra med förakt och gör inget annat än att leta fel. Hittar man något ord att kränka med så kläcker man ur sig det. Men vad är tanken egentligen? Flesta gånger avundsjuka. Så jävla mycket avundsjuka! Däremot ska man försöka få andra med sig genom sitt lilla uttal. Men det enda det betyder är bullshit.. Nu har jag lättat mitt hjärta och kan upp och fortsätta min kväll som kommer bestå av plugg och nattande av min lilla skitunge.. ;D












Just nu längtar jag efter
en skön dag, ett glatt partyhumör
och rätt umgänge....... snart, snart.

Kommentarer
Postat av: Linn

Håller med! Kvinnor är patetiska och passiviserade..

2008-10-15 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0