Galet

Ensam hemma. Helt underbart. Därför passade jag och syrran på att mysa lite själva igår kväll. Det behövdes. Har kommit ifrån varandra lite smått nu på slutet. Ikväll blir det däremot party! Ska fira Linn som fyllde 18 i veckan och inviga hennes första krogrunda.. 

 

Det här är galet. Satt inne på Youtube för att hitta bra partymusik. Gissa vad jag hittar?? JO, nämligen oss när vi var på beachparty i Alanya. Öldrickartävlingen som vi vann så överlägset ;) Staffan, Nina, annan svensk, Linda, jag och Linn. Jag tror jag dör av skratt!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, vem av dom är du?

2008-10-26 @ 17:52:47
URL: http://gularosor.webblogg.se/
Postat av: Elina

Lisa: Den gula pricken ;D

2008-10-26 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0