Rock around the clock



Gårdagen blev lyckad. Vi tjejer blev bjudna på middag hemma hos Linn innan grabbarna dök upp. Tacopaj, sallad och bröd. Riktigt gott. När väl de andra dök upp fortsatte vi kvällen med spel och dricka. Sen var det lucky som gällde. Löningshelg vilket innebär mycket folk. Underbart helt enkelt. De som var med och gjorde denna kväll var Linn, Linda, Nina, Alexus, Tom, Linus, Micke, Martin, Joel och Staffan. De tre sista grabbarna måste jag faktikst erkänna har en liten speciell plats i hjärtat. Så är det bara.. Nu har vi även fått en ny familjemedlem. Lilla söta Simson som följde med familjen hem från Göteborg.

Idag har jag känt mig så sjukt jävla PATETISK! Fy fan säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0