Det är Torsdag och det är kväll

Kom nyss ut från duschen efter en liten löptur med Linn. Så skönt att få svettas lite, plus att lite av de aggrigationer man har inom sig försvinner. Tidigare har jag varit till skolan och sen övningskört lite. Körde upp till Leksand där Pierre beställde en tid för en ny tatuering (som ska sitta på uderarmen, JESPER). Även mitt sug efter en tatuering kom upp igen. Och jag kommer helt säkert att göra en innan det här året är slut. Något snyggt och stilrent. Helst text! Igår på VIP-kvällen hittade jag lite. Bland annat linnen, BH och en trjöja. Får se vad man behåller. Jag blev i alla fall nöjd.




Vi är alla jävligt engagerade i Evys Porträtt av oss 10 måste jag säga. 
 

Ibland får jag bara sådan lust att gräva ner dig riktigt djupt i marken.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men det blir ju så jäkla bra!

2008-10-09 @ 22:09:07
URL: http://gularosor.webblogg.se/
Postat av: Elina

Lisa: Vill jag lova. Tack vare vårane egen lilla konstnär ;D

2008-10-10 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0