VIP

Dagen i skolan bjöd på mycket trams. Det roliga är att Evy har börjat ritat en teckning av alla oss tjejer som delar rum. Man kan riktigt se vem som är vem. Ska bli kul att se resultater när den är helt klar! Väl hemma kastade jag i mig lite mat. Därefter min dagliga kopp med kaffe som jag förstörde genom att hälla i kakao. Riktigt snuskigt blev det! Har även fått mitt chokladbegär dämpat genom alla chokladlinser som vi har hemma. Slank ner fint i magen och nu sitter man och mår lite smått illa istället. Här om dagen kom min söta Linn in med VIP-evening kort på Cubus som är ikväll, vilket innebär att man får 30% på allt i butiken. Så får se senare om man kommer hem med något kul. Kan ju alltid hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0