Here we go

Som vanligt blir jag alltid lite smått nervös innan det är dags att åka far away from home. Vilket har sin lilla charm. Var nyss med Linn som har knatat hem nu för att duscha. Har även laddat ner lite sköna partylåtar, så nu är mobilen laddad och klar för en vecka i Alanya. Och det är även jag! ;D

Läggdags, så att jag snart kan se Nina stå därute och vänta med bilen. Den här veckan kommer bli galen. Bloggen får även vila en vecka, så nu får alla nötter här hemma ha det så bra..  



Hoppas även Evys vecka har varit bra på Mallis. Måste tyvärr vara så känslosam och säga att jag har saknat dig min lilla nöt! 

Kraam på er..


Kommentarer
Postat av: evelina

elina du har blvit så känslofull nu för tiden :) hoppas du har det bra i turk landet. see you sooooon!

2008-09-10 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0