Ledighetsdagen

Måndagar är mina ledighetsdagar. Känns riktigt skönt måste jag erkänna med tanke på att helgen ibland kan pumpa piggheten ur en. ;D Hur som helst. Idag sov jag tills jag vaknade (ca 11), käkade lite frukost och sedan begav jag mig in till stan för att köra lite. Körningarna börja ge lite resultat känner jag. Så efter Alanyaresan blir det intensivkörning. Jag vill verkligen ha det där körkortet NU!!

Och vill ni veta gott folk. Nu har jag precis tagit fram min nog så underbara ljusgröna resväska. Dels för att jag vill packa i tid (så inget glöms hemma), men mest för att jag ska se den stå där varje morgon och påminna mig om vad nästa vecka innebär. Nu är det ju ändå bara 5 dagar kvar Lalalala. .
Imorse såg jag en smaskig paj i en tidning och kom att tänka på att det var en evighet sen man åt det. Och gissa vad mamsen står och lagar när man kommer in i köket? Javisst, en paj. Så snart blir det att äta tills jag får den där " Hej, jag är gravid magen"..


Kommentarer
Postat av: Linda

tjohooo

2008-09-02 @ 20:22:13
URL: http://lahlzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0