Min måndag

Dagen började med att vakna upp hos O som skulle till skolan och släppte av mig efter vägen. Jag gick hem, kände mig ganska pigg trots få timmar av sömn. La mig i sängen och somnande utan att knappt hinna tänka. Vaknade och åkte in till stan för en körlektion. Fick göra manöverbanan. Askul! ;D Nu sitter jag här med min dagliga kopp kaffe (Måste verkligen göra mig av med det behovet), och ska snart ut och springa. Behöver verkligen få upp konditionen igen. Sen är det mesta helt enkelt perfait..


Kommentarer
Postat av: evelina

tell me, tell me, tell me, tell me!!

2008-09-22 @ 21:52:05
Postat av: Elina

Evelina : Det kommer, det kommer ;D

2008-09-23 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0