Keep on rising

Tänk att jag hittade låten.. Lyckliga jag!

Sitter här med min lilla söta bror. Är med honom medan mamma är på ljusparty. Sitter även och väntar på O som ska dyka upp snart (förhoppningsvis;D). Helgen har varit kanon. Fredagen tillbringade jag med tjejerna för att bränna över alla kort sen Alanya på CD. Körde även ett litet kortmarathon på alla störda bilder. Riktigt roligt vill jag lova. Lördagen blev det utgång med Nina, Erika, Anna och Dalia. Slutade på Bolanche. Ibland är det alltså bra att ha en äldre syster. Blir lite lättare att komma in på ställen där åldern inte räcker till. Riktigt trevlig kväll hur som helst..


Med min fina Nina :)


Bilder sen helgen. Och nu ska jag upp och ge Jeppe lite käk, så Hej hopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0