Alanyaveckan

Då var det nästan en vecka sedan man kom hem från Alanyaresan. Det går så fort. Har helt enkelt inte blivit av att skriva tidigare. Har inte haft ro till det. Men, nu sitter jag här och suger på mina sista turkisk peppar och känner att det var dags ;D .

Veckan där nere var helt underbar! Sol & bad på dagen och party på kvällen/natten. Första kvällen blev det macarena dans med ägarna på en restaurang. Fick se ett videoklipp hemma hos Oscar igår. ´Så jäkla hemskt. Vi såg ut som femåringar som skulle härma mamma. ;) Sen var vi upp till borgen och såg solnedgången vilket var vackert,  och var på beach party där vi deltog i ölspel. Sverige vann. Vi vann! haha. Och oja. Allting var bara så sjukt kul. Även att de fem gagnefgrabbarna var med. Hur som helst så inser man verkligen vilket tråkigt land man bor i. Två är helt enkelt tiden då det är dags för de få som är ute att så vackert bege sig hem till sängen. Boooring! Egentligen skulle man kunna tro att den där veckan skulle bidra med många tjafs bland oss tjejer. Visst, smågnabb blir det alltid. Men, jag inser verkligen hur glad jag är över att mina tre finns.. Skulle göra vad som helst för att få ta om den där veckan igen, trots mornar med illamående och dagar av trötthet!!! 

Vi kom fram till att jag och Linn kör hälsosam rökning. Alltid något i det dumma
         
Här har vi då oss alla glada. På vägen upp mot borgen andra dagen
Och inte tala om maten. gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0