Tillbakablickar

De senaste veckorna, eller helt enkelt självaste studentveckan är en av de bästa veckorna i mitt liv. Minns inte sist jag satt helt själv och poppade musik utan att ha en tid att passa eller inte hade någon i närheten av mig. Jävlar vad tomt det känns (tur nog kommer Erik snart). Nu börjar jag även drabbas av den där ångesten av att allt är över. Ingen mer skola om jag inte själv vill, och ingen mer NV3b. Jävlar, jävlar vad jag kommer sakna tjejerna i klassen. Eller rättare sagt vi som har umgåtts genom åren. När man till och med börjar känna att man kommer sakna alla  bussresor med Evy. Då är det illa!







Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, den sista bilden är ju snyggast! ;D

2009-06-22 @ 22:46:37
Postat av: Elina

Jonna; menar det. Riktigt snyggt. Speciellt med oss tre i bilden! haha :)

2009-06-23 @ 16:06:36
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-23 @ 16:58:54
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0