Tredje Juni Idag

Berlinresan blev lyckad. Lite shopping, god mat och trevligt sällskap. Förrut har det endast känts skönt att äntligen ta studenten, men nej nu börjar även andra känslor komma in. Rädsla för att stå helt utan jobb i höst och dessutom börjar det kännas tråkigt när man helt plötsligt inser att man faktiskt inte kommer att träffa vissa personer regelbundet längre. Inga mer långa, trevliga luncher med diverse sjuka samtal. Men, nejdå. Det här kommer nog bli bra! Insåg nyss att jag kommer missa mina bästa vänners student pga. jobb. Känns sämst. Tyvärr, har jag inget annat val. Välkommen in i vuxenvärlden..




Skit också att jag har blivit så morgontrött. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0