Tjugoandra Juni Idag

Det känns att både min kropp och knopp skulle ha behövt lite vila direkt efter studenten. Åkte på en rejälv förkylning dagen efter studentbalen som vägrar att ge med sig. Att bli krasslig är det sista som man behöver då man börjar ett nytt jobb och behöver en bra koncentration. Men, det har ju funkat hittills. Midsommar spenderade jag med min familj, grannarna och Erik. Mys, mys! En veckas jobb och ett galet p&l som väntar. Kanske vad som behövs för att bli av med skiten jag har i kroppen ;)





Midsommar

Kommentarer
Postat av: evypevy

åh första puss bilden :D

2009-06-30 @ 00:21:22
Postat av: erik

riktigt trevlig kväll =)

2009-07-02 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0