Nobody´s perfect

Har tröttnat på min bloggdesign så var tvungen att snabbt ändra den. Första dagen på jobbet idag. Gått bra än så länge. Det tråkiga är att man alltid är så rädd för att göra fel eller att göra bort sig. Men vad betyder egentligen detta? Alla är nya någon gång och alla gör fel. Det är ju ändå "misstagen" som man lär sig mest av. Hur som helst. Tror faktiskt att jag har blivit lite bättre på det där med att vara rädd för att  göra fel i livet. Nobody´s perfect! Sitter och snorar här vid datorn och ska försöka komma i sängen så snart som möjligt då jag börjar klockan sju imorgon. Men, innan dess måste jag packa en väska (*suck* jag som har så svårt att veta vad jag ska packa ner). 



Sjukt hur mycket man kan längta till någons famn.


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Vart har du fått jobb stjärtis?? :)

2009-11-23 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0