All you need is hate

Näsan rinner så jag får snyta mig i ett för att förhindra att den blir överfull, och dessutom så nyser jag mer än någonsin. Får hoppas det blir kortvarigt för jag HATAR verkligen att vara förkyld. Till råga på allt så "råkade" jag vilja ha en lugg i måndags när jag var hos frisören som jag kände efterråt att jag verkligen hatade. Synd nog så växer inte mitt hår så speciellt fort så jag får ta till alla medel för att dölja den. Om vi nu ändå ska ta en till negativ sak så kan jag passa på att säga att jag har glömt min bilnyckel i Eriks bil så jag kommer ingenstans, vilket känns surt då jag verkligen hatar att vara själv. Jag är ju typ det aldrig längre... Småsaker, jäkla småsaker. Men inte kan man deppa ihop för det. Bjuder istället på lite bilder från en trevlig lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0