Nytt år, nya möjligheter

Så ser inte jag på saken för tillfället. En del saker som har hänt den senaste månaden kommer göra att en stor förändring kommer att ske någon gång i början av detta år. Så jäkla ångestframkallande. Nästintill panik. Känner mig vilsen. De enda som vet vad jag skriver om just nu är de personer som jag känner tillit till och som jag tycker väldigt mycket om. Jag vet att allt kommer bli så mycket bättre bara vi kommer in i de nya rutinerna. Jag har även insett allt mer, speciellt efter vad som hände i början av denna vecka att min mamma är det käraste jag har. Tillsammans kommer vi att göra tvåtusentio till ett bra år.. Nu ska jag ut på promenad.



Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-01-04 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0