Fast car

Efter jobbet åkte jag till min kära ninas sommarstuga. Vi fikade på bryggan och pratade om mer eller mindre privata saker. På vägen dit och hem åkte jag igenom lilla sifferbo som allt mer börjar kännas främmande. En konstig känsla när man har sin familj där och sitt tidigare hem. En familj som jag allt mer börjar glida ifrån. Det är en konstig känsla det med. En sak är säker. Jag älskar mina syskon och de kommer jag aldrig släppa taget om.




Fast car-wyclef jean, paul simon (riktigt nice låt, kanske gammal!?)



Kommentarer
Postat av: kirre

åhh gulligt :) jag kommer alltid också älska mina syskon/finnas där för dem, vad som än händer, alltid alltid alltid!

2010-07-16 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0