Veckan

Dålig uppdatering. Vad har hänt sedan sist? Spenderat massa pengar denna månad. Dock på heminredningssaker. Känns faktiskt kul att kasta pengar på det. Soffa, soffbord, TV-bänk, vitrinskåp och massa annat småplock är klart. Nu väntas det bara ett matbord och stolar. Lite jobb har jag hunnit med, träffat mina falutjejer och införskaffat en p&l biljett. Fick kris när Linda drog till med att de var slut.
Igår var det 100-års fest. Försökte hänga med på lite bugg och foxtrot vilket inte var det lättaste. Kul med lite annan dans än man själv är van vid. Me like! Idag känner jag mig halvdöd. Har sovit lite halvtaskigt. Var så enormt varmt och ljust i rummet vi fick. 



Falubrudsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0