gungstol

Vi skulle äta ute idag, men vi valde istället att köpa med oss grekisk mat hem. Det här blir sista natten med baby på ett tag. Har varit orolig ett tag nu hur jag ska klara mig utan honom så länge. Fyrtiofem dagar och nätter. Känns så himla länge nu när det inte alls är långt kvar. Fick ett litet anfall nu ikväll. Tårarna började helt plötsligt spruta ut, och lika fort som det började så gick det över. Var behövligt! Nu ska jag och mitt kära E krypa ner i sängen och ligga och prata lite. Vill inte missa en sekund med honom just nu.. Idag köpte vi en jättefin gungstol på 2nd hand som ska målas svart och fylla ut ett tomt hörn i vardagsrummet.



Imorgon natt bär det av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0