resefeber?

Idag har jag umgåtts med Linn. Promenerat, bakat mockarutor och pratat en hel del om resan vi har framför oss. Jag börjar få sådan resefeber. Nervös som satan. Delvis för att flyga (jag är flygrädd ju!), men också för att vara utan Erik i sex veckor. Tänk er bara att krypa ner ensam i en säng när man annars är van att varje natt känna värme från någon annan. Hemsk tanke. 

Jobb imorgon. Är tungt att jobba nu när man snart ska iväg. Även när jag vet att jag snart inte har mitt jobb kvar med tanke på att mitt laget inte kommer finnas kvar i borlänge något mer. Surt, surt, surt! Typiskt min jäkla otur.


Kommentarer
Postat av: hakan

nu får du iaf sova brevdid dina bästa tjejor och allt vad det innebär mohaha :D

2011-01-10 @ 19:32:08
Postat av: Lisa

2011-01-10 @ 19:47:51
Postat av: Lisa

vad kul.. Vilka öar blir det i Thailand då? Kram Lisa

2011-01-10 @ 19:49:18
Postat av: Elina

Lisa; Vi har tänkt oss Phuket, Koh Samui, Phi phi och några fler ställen jag inte minns namnet på. Sedan bär det av mot Vietnam :) Kram

2011-01-10 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0