Två nyanser

Då var man tillbaka i sverige igen. Blev jättedeppig av att komma från sol, värme och lediga dagar till kyla, slask, mörker och jobb. Idag däremot lyser solen så känner mig faktiskt lite gladare. Var väldigt skumt att krama om Erik efter 6 veckor utan honom. Lite som att träffa en gammal bekant typ. Läskig känsla om jag ska vara ärlig..
Min resa har varit helt underbar! Går varken att beskriva med ord eller bilder hur bra den har varit. Grym helt enkelt.. Jag har även gjort en liten söt tatuering på foten. Kommer lägga upp bilder i sinom tid. Är så ledsen över att det visade sig att det var fel på mitt minneskort till kameran när jag kom hem till sverige. Flera bilder gick inte att få fram även fast jag lämnade in den. :( bilder är lika med minnen! Nu ska jag käka en efterlängtad chokladboll.



Jag och Linn gjorde ett hjärta på foten. Linda och ev. Nina ska göra en likadan. (vänskap och resan)


Jag var bara tvungen. Erik är blekare än mig vanligtvis...


Jag fick blommor av baby idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0